no, zbierajcie sie zbierajcie :!:
Błąd 01314
Zwiń
X
-
Błąd 01314
Witam. Podłączyłem sobie dziś Vag-coma do auta i ten wywalił mi dwa błędy:
Błąd 1.
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Błąd 2.
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 959 799
Component: 3P Komfortgerát HLO 0002
Coding: 00259
Shop #: WSC 31480
1 Fault Found:
00934 - Electric Window Motor: Rear Left (V26)
62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent
Czy ktoś z was jest w stanie powiedzieć mi nieco więcej na temat zwłaszcza pierwszego błędu, bo drugi to raczej nie wymaga dodatkowych opisówJarek "Vinci"
-
-
Re: Błąd 01314
Zamieszczone przez pantolWitam. Podłączyłem sobie dziś Vag-coma do auta i ten wywalił mi dwa błędy:
Błąd 1.
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Błąd 2.
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 959 799
Component: 3P Komfortgerát HLO 0002
Coding: 00259
Shop #: WSC 31480
1 Fault Found:
00934 - Electric Window Motor: Rear Left (V26)
62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent
Czy ktoś z was jest w stanie powiedzieć mi nieco więcej na temat zwłaszcza pierwszego błędu, bo drugi to raczej nie wymaga dodatkowych opisów
Myślę,że jest to problem z komunikacją z ECU. Tylko czym to jest wywołane.?1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
www.samochodowy-warsztat.prv.pl/
Komentarz
-
-
niedawno odczytałem ponownie błędy i mam teraz coś takiego:
VAG-COM Version: Release 303.1
Chassis Type: 1U - Skoda Octavia
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 012 H
Component: 0000SG 3332
Coding: 00002
Shop #: WSC 31480
TMBCG21U032794500 SKZ7Z0C1991315
1 Faults Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 907 379 K
Component: ASR FRONT MK60 0103
Coding: 0021505
Shop #: WSC 31480
0 Faults Found:
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1U0 920 811 J
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10
Coding: 19122
Shop #: WSC 31480
TMBCG21U032794500 SKZ7Z0C1991315
1 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 31480
1 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 959 799
Component: 3P Komfortgerát HLO 0002
Zobaczę, czy czasem ten błąd nie pojawia się w czasie deszczu - może onboardowy pececik łapie wilgoć i wtedy coś nie bangla. Jak znjdę jakąś poszlakę to dam znać, może wspólnymi siłami rozpykamy zagadkę :twisted:Jarek "Vinci"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pantolniedawno odczytałem ponownie błędy i mam teraz coś takiego:
VAG-COM Version: Release 303.1
Address 17 -------------------------------------------------------
1 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 31480
1 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 959 799
Component: 3P Komfortgerát HLO 0002
Zobaczę, czy czasem ten błąd nie pojawia się w czasie deszczu - może onboardowy pececik łapie wilgoć i wtedy coś nie bangla. Jak znjdę jakąś poszlakę to dam znać, może wspólnymi siłami rozpykamy zagadkę :twisted:1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
www.samochodowy-warsztat.prv.pl/
Komentarz
-
-
No właśnie nie mam problemów z banglaniem. Nawet nie wiem kiedy ten błąd mi się pojawia.
W zasadzie różnica w banglaniu pojawia się tylko wraz ze spadkiem temperatury. Tak od 15 C do 0 C pali zauważalnie słabiej, ale różnica w długości kręcenia (rano) wynosi tak na oko max 1 sek prz założeniu, że ciepły pali od dotknięcia.
Z ciekawszych rzeczy przy niższych temperaturch np: -15 C potrafi zapalić szybciej niż przy +5 C :shock:Jarek "Vinci"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pantolNo właśnie nie mam problemów z banglaniem. Nawet nie wiem kiedy ten błąd mi się pojawia.
W zasadzie różnica w banglaniu pojawia się tylko wraz ze spadkiem temperatury. Tak od 15 C do 0 C pali zauważalnie słabiej, ale różnica w długości kręcenia (rano) wynosi tak na oko max 1 sek prz założeniu, że ciepły pali od dotknięcia.
Z ciekawszych rzeczy przy niższych temperaturch np: -15 C potrafi zapalić szybciej niż przy +5 C :shock:1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
www.samochodowy-warsztat.prv.pl/
Komentarz
-
-
Wiem już coś więcej
Prawdopodobnie mój błąd pojawia się z powodu alarmu.
Alarm działa w ten sposób, że gdy go rozbroję i nie uruchomię auta w ciągu 30 sek. to zapala się na kilka sekund dioda kontrolna alarmu. Wtedy przy pomocy kluczyka można go programować. ALE !!! jeśli zamiast programować chcę odpalić auto w trakcie świecenia tej diody to auta nie da się odpalić. A nawet jeśli odpali to na szafie zapala się kontrolka od ASR i nie da się jej zgasić. Dopieo wyłączenie zapłonu i ponowne włączenie powoduje zgsśnięcie tej kontrolki. Prawdopodobnie wtedy auto łapie te błędy. Nie jest to pewne na 100%, ale IMHO właśnie tak jest.
Tak więc może u Ciebie też broi alarm. Masz z antynapadem??Jarek "Vinci"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pantolWiem już coś więcej
Prawdopodobnie mój błąd pojawia się z powodu alarmu.
Alarm działa w ten sposób, że gdy go rozbroję i nie uruchomię auta w ciągu 30 sek. to zapala się na kilka sekund dioda kontrolna alarmu. Wtedy przy pomocy kluczyka można go programować. ALE !!! jeśli zamiast programować chcę odpalić auto w trakcie świecenia tej diody to auta nie da się odpalić. A nawet jeśli odpali to na szafie zapala się kontrolka od ASR i nie da się jej zgasić. Dopieo wyłączenie zapłonu i ponowne włączenie powoduje zgsśnięcie tej kontrolki. Prawdopodobnie wtedy auto łapie te błędy. Nie jest to pewne na 100%, ale IMHO właśnie tak jest.
Tak więc może u Ciebie też broi alarm. Masz z antynapadem??1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
www.samochodowy-warsztat.prv.pl/
Komentarz
-
Komentarz